niedziela, 20 kwietnia 2014

My little secret

Dzisiaj mam dla Was pierwszy makijaż :) makijaż bardzo prosty, a przy tym bardzo efektowny.


Oczywiście podstawą zarówno tego jak i każdego innego makijażu jest idealna cera. Zaczęłam od podkładu, następnie nałożyłam korektor pod oczy i na powieki nałożyłam bazę pod cienie. Nakładam też trochę bazy na brwi, aby cienie utrzymały się na nich przez cały dzień. Przypudrowałam twarz transparentnym pudrem. Wykonturowałam twarz i musnęłam bronzerem policzki. Na kości policzkowe nałożyłam rozświetlacz.

Brwi podkreśliłam za pomocą cienia w chłodnym brązowym kolorze. I teraz to co najważniejsze w dzisiejszym makijażu - czyli OCZY! Ten efekt uzyskałam za pomocą jedynie dwóch cieni sypkich firmy MySecret.


Pierwszy z nich to przepiękne połączenie pomarańczu ze złotem. Jest idealny do rozświetlania wewnętrzego kącika oka. Równie pięknie wygląda nałożony solo na całą powiekę ruchomą. Numer 4


Drugi to brąz z czerwono - złotą poświatą. Zdjęcie niestety nie oddaje uroku tego cienia, ale musicie wierzyć mi na słowo, że jest bardzo oryginalny! Numer 6

Wracając do makijażu oczu: na powieki nałożyłam duraline, aby cienie były intensywne i żeby miały się "do czego przykleić". Na całą powiekę ruchomą i powiekę dolną nałożyłam brązowy cień, a następnie porządnie roztarłam. Załamanie powieki również zaznaczyłam tym samym cieniem. Na tym etapie bardzo ważne jest porządne rozcieranie, które sprawia, że mimo, że użyłyśmy jednego cienia, wygląda to jakbyśmy nałożyły co najmniej dwa. Wewnętrzny kącik zaznaczyłam pierwszym cieniem, wytuszowałam rzęsy. Na usta nałożyłam błyszczyk ze złotą poświatą, ale świetnie sprawdziłby się również jasny róż. I to na tyle - makijaż skończony :) 



UŻYTE KOSMETYKI:


1. Podkład Maybelline, Affinitone w kolorze 03 light sand beige
2. Korektor Maybelline, Affinitone w kolorze 01 nude beige
3. Baza pod cienie, Avon w kolorze light beige
4. Puder, Paese
5. Bronzer, Wibo matowy
6. Bronzer, Rimmel, w kolorze 002
7. Cień do brwi, Inglot, numer 378
8. Cień sypki, MySecret numer 4
9. Cień sypki, MySecret numer 6
10. Tusz do rzęs, Essence, Get Big Lashes triple black
11. Błyszczyk niewiadomego pochodzenia ze złotą poświatą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz