poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Paznokciowe nowości od Wibo

Typowa baba: poszła do Rossmanna po płatki kosmetyczne, a wyszła z lakierami do paznokci :D musiałam, po prostu musiałam. Nie dość, że piękne, wiosenne kolory, to na dodatek - w promocji. Przecena potrwa jeszcze kilka dni i ten deal wydaje mi się bardzo atrakcyjny, ponieważ za 2,99 zł można kupić lakiery w świetnych i modnych kolorach za śmiesznie niską cenę. O tym rozprawiam od kilku minut: :)



Pierwszy z nich jest cudowny. Jestem kiepska w opisywaniu kolorów, ale postaram się najlepiej jak potrafię :) ten kolor można by określić jako bardzo żywą, wręcz pomarańczową czerwień. Wydaje mi się idealna na wiosnę i nadchodzące lato. Ożywi nawet najbardziej ponury strój :) numer 304


Drugi z lakierów ma równie piękny i bardzo oryginalny kolor. Nie mam pojęcia jak określić ten kolor, ale to jest jakby połączenie czerwieni z chłodnym różem. Jest bardziej elegancki od pierwszego koloru. Numer 450


Trzeci jest to chłodny odcień różu. I tyle :P numer 395


Pojemność: 8,5 ml
Cena: około 5,50 zł (w tej chwili jest na nie promocja, która potrwa jeszcze kilka dni i kosztują 2,99 zł)

Osobiście bardzo polubiłam lakiery z Wibo. Mają ładne i modne kolory, a cena jest jak najbardziej do zaakceptowania. Jeżeli chodzi o to jak długo utrzymują się na paznokciach, to niestety na moich mniej więcej 2-3 dni. Nie zmienia to jednak faktu, że je uwielbiam. Polecam! 

Do następnego :)

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz