niedziela, 13 kwietnia 2014

Puder ryżowy PAESE

Długo szukałam pudru idealnego, jeżeli taki w ogóle istnieje :). Mam cerę mieszaną, więc potrzebuję konkretnego przypudrowania, żeby makijaż utrzymał się na mojej twarzy przez wiele godzin w stanie nienaruszonym. Jakiś czas temu, pudry, które do tej pory lubiłam jakoś przestały mnie zachwycać, chciałam czegoś lepszego. I właśnie wtedy na ratunek mi przyszła moja ukochana kuzynka, która poleciła mi właśnie ten produkt:



Zanim napiszę Wam, co ja o nim myślę, sprawdźmy co deklaruje producent: "Produkt jest niezwykle lekki, jedwabisty i łatwy w aplikacji, pozostawiając aksamitną w dotyku skórę. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany głównie do cery mieszanej i tłustej. Puder ryżowy absorbuje nadmiar sebum. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie. Biały kolor pudru, po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny".




Dla mnie jest to puder idealny i ja się zgadzam z tym co pisze producent w 100%. Faktycznie jest lekki, drobno zmielony - co jest dużym plusem. I faktycznie jest świetny dla cery mieszanej i tłustej. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak się prezentuje puder na skórze. Oczywiście, po roztarciu, bądź wklepaniu staję się niewidoczny i nie bieli skóry.




PLUSY:

- jest lekki, dzięki czemu nie obciąża skóry,
- pięknie pachnie,
- jest transparentny, dzięki czemu nadaje się do każdej karnacji,
- wykończenie jakie daje ten puder jest bardzo ładne (nie jest to chamski mat, ale skóra się nie świeci),
- pozostawia makijaż twarzy w nienaruszonym stanie przez wiele godzin,
- jest mega wydajny.

I co według mnie jest największym plusem tego pudru: możemy przypudrować twarz sporą ilością tego produktu i w ciągu dnia poprawić sobie makijaż dokładając kolejną warstwę i co zaskakujące nasz makijaż nadal będzie wyglądał świetnie. W przypadku tego pudru, wcale nie sprawdza się reguła: im mniej, tym lepiej. Oczywiście, wszystko z umiarem, ale jak nałoży się go Wam za dużo to gwarantuję, że nic się nie stanie i nie będziecie wyglądać nienaturalnie.

Minusy:

Według mnie - brak. Na upartego można by się przyczepić do ceny, bo do najtańszych ten puder nie należy. Z drugiej strony, ma cenę zbliżoną do wielu drogeryjnych pudrów. A w tym przypadku cena jest adekwatna do jakości produktu.

Pojemność: 30 ml
Cena: około 39 zł

Możecie zamówić sobie ten puder ze strony producenta: http://sklep.paese.pl/p/289-puder-ryzowy lub poszukać go w małych osiedlowych drogeriach, czy zamówić na allegro.

Używałyście tego pudru? Czy również byłyście zadowolone?

Pozdrawiam :)

Karolina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz