piątek, 11 kwietnia 2014

Początki bywają trudne

Witam Was serdecznie na moim blogu :) mam na imię Karolina, mam 23 lata i jestem z Bydgoszczy. Nawiązując do tematu tego posta, mam nadzieję, że z czasem blog będzie wyglądał jeszcze lepiej. Póki co wiele nauki przede mną.

Co znajdziecie na moim blogu? Przede wszystkim wszystko co związane z makijażem. Make up jest moją wielką pasją już od wielu lat. Niemniej uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji, więc o nich również będzie całkiem sporo. Do moich zainteresować należą także kulinaria. Bardzo lubię eksperymentować w kuchni i myślę, że całkiem fajnie mi to wychodzi ;). Poza tym wszystkim co Wam zdradziłam, obiecuję, że nieraz Was zaskoczę ;).

Podsumowując, każdy znajdzie coś dla siebie. Mam wiele zainteresowań, więc nie chcę się w żaden sposób ograniczać:). Głównym tematem tego bloga jest i będzie świat urody, ale co jakiś czas pojawi się coś spoza tego kręgu.

Mam nadzieję, że zainteresuję Was moim blogowaniem i że zostaniecie ze mną na dłużej :)

Jak to mówią "pierwsze koty za płoty"!

Więc do następnego :)

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz